De grote vraag der vragen. Wie of wat is Tobias? Op 2 september 2004, 02:17 lokale tijd verscheen bij de tutorials opeens een vreemde toevoeging, het ging om de naam "Tobias". De tutorial bestond uit 4 pagina's. Bij het bekijken stond op pagina 1 iets van "Tobas", op pagina 2 iets van "Tobiaaaaaasss" en toen ik daarna op vorige klikte was de tuturial reeds verwijderd. Pikant detail, de tutorial was gepost door Bas Kreleger himself!

Ik ben op zoek naar ooggetuigen van dit zeer opmerkelijke feit. De gever van de gouden tip die naar de oplossing van dit mysterie leidt zal worden beloond met eeuwige roem.
hehe.. net ff op stap geweest en ff pronken met mijn nieuw geprogrammeerde tutorial toevoeg systeem :) Tobias is een maatje van mij :)) sorry ;-)
ah vandaar :)
eeuwige roem voor bas :)

CASE CLOSED
Tobias is mn mediatheek opzichter, jij kent hem ook, nietwaar dutch? Ik hoop niet voor bas het volgende:

<?
$tobias['bas'] == $tobias['dutch_en_ik'];
?>

dat zou zielig zijn
Hehe niet eens aan gedacht :) Lijkt me niet Bas komt uit Leeuwarden.
[knip]
Hehe, 'knip' is opzich wel een leuk woord nu of niet Joris :)
ja, erg leuk woord, eigenlijk een 'verknipt' woord, niet?
hehe :)

we zullen het nu maar rustig laten doodbloeden dit topic anders wordt het volgens mij irritant :)
nog 1 dingetje: doe jij mee met de 'uitdaging'? Ik ronsel ook even mee voor chessere...
die topics heb ik dan 2 keer gezien setest en test. En ik was net op tijd om te "reageren".

Reageren