ik heb site1.php en hierin druk je op een link en er komt een popup met popup.php. Nu is popup.php een formulier na het invullen van dit formulier verzend hij de data. Dit mag naar popup.php of naar site1.php. Maar nu wil ik dat als het verzonden/verwerkt is dat de site1.php zich refreshed omdat je met popup.php de dingen van site1.php kunt wijzigen en je dan kunt zien dat je echt iets gewijzigt hebt. Ik hoop dat het duidelijk is.
Ik ben er mee aan de slag gegaan (ja nu pas)
Maar nu wil ik eigelijk dat het zonder link werkt.
Het werkt nu zo:
- formulier invullen
- formulier verzenden
- droppen en sql tabel
- en dan moet hij dus dat sriptje uitvoeren (popuplsuiten en link in ander venster openen)
Het staat al in een php if'je dus als de browser dat stukje javascript tegenkomt moet hij eigelijk gelijk actie ondernemen.
Dan nog is het niet echt een handige oplossing. Sowieso krijg je nu bij de meeste siteopbouws (is dat een nederlands woord?) dat je 2x <body> krijgt. Dit lijkt me dan ook logischer (en correcter):
<?php
echo '<script type="text/css">uri_opener(\'site1.php\');</script>';
?>
Het is alleen voor het beheren van een database voor eigen gebruik dus dat met die pop-up is geen probleem. en dat met 2x body was ook geen echt groot probleem. Het werkt nu gewoon goed maar moet ik toch beter het script van willem-jan gebruiken?