Ik heb een website gemaakt die mijn muziekcollectie weergeeft. (http://cornmillmusic.rakkerdesign.nl/index.php?section=index-de-pre-historie/17955)
Het gekozen albumoverzicht wordt weergegeven in een contentbox die ik dan wil laten uitprinten.
Ik heb in een PRINT.CCS-file aangegeven dat de BODY visibility: hidden moet zijn.
Als ik nu ga printen, begint hij ± halvewege het velletje. Dit is ook logisch omdat de body dan wel hidden is, maar wel daadwerkelijk aanwezig is op de achtergrond.
Nu is het volgens mijn mogelijk om een PHP script te maken, die de inhoud van de contentbox zodanig transformeerd, dat het correct op een A4 velletje past.
Dus ik denk dat het mogelijk moet zijn om als ik op het printericoontje bovenin klik, dat een php scriptje de inhoud van de contentbox genereerd op een nieuwe pagina (met alleen de tekst) en dat dit dat geprint kan worden.
Alleen weet ik niet hoe ik dat scriptje op moet zetten, of dat het daadwerkelijk bestaat. Ik hoop dat jullie me daarin op gang kunnen helpen.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
716 views