Ik heb een probleem, ik heb een website met twee onderdelen een cms en een webshop.
Voor bij delen kan je appart inloggen (irritant maar op het moment noodzakelijk). Nu is het zo dat als ik eerst in de cms inlog, en dan naar de webshop ga laat de webshop geheel en al niets zien ingelogt of niet. Nu ben ik nog een klein beetje sessie groen, dus misschien zie ik iets heel simpels over het hoofd, maar ik word er gek van.
Het vreemde is echter, dat als je de hele boel unset en destroyed, dan werkt het wel. Alleen als je op de webshop komt terwijl je ingelogt ben op de cms geeft het dus problemen.
Tja, zonder code kunnen we alleen maar raden wat jouw probleem is. En dat levert zelden de gewenste oplossing op, maar dat had je zelf waarschijnlijk ook al bedacht...
Laat eens wat code zien en echo de sessions eens. Dan kun je zien wat er allemaal in staat en gaan achterhalen wat er fout gaat.
<?php
session_start();
print_r($_SESSION);
?>
Stukje uit de handleiding: session_destroy -- Destroys all data registered to a session
Kortom, nadat je deze hebt gebruikt slaat de unset() helemaal nergens meer op. De sessie bestaat al niet meer en je bent uitgelogd voor alle onderdelen.
Laat op de pagina's waar je de problemen hebt, even de sessions zien, dus de hele zooi even echoen. Dan weet je welke gegevens er in de sessies staan en kun je achterhalen wat er fout gaat.
Offtopic: Gooi de gore backtics ` uit je queries, die troep hoort daar echt niet te staan.
Jah, ok het is de eerste keer dat ik zoiets doe, eerste probeelseltje en dat deed het vooralsnog goed, dus mijn oprechte excuses voor het niet direct erop na slaan van php.net, maargoed met het printen van de sessies ben ik er niet, geen overlappende waardes voorzover ik weet. Het lijkt erop dat de output gewoon ineens stopt.
Offtopic on the backticks:
Kan je die er gewoon helemaal uitlaten, ik heb nogal eens gezeik met mysql queries en toen ik het een keer opgezocht heb moest het volgens mij zo.