hoi!, wie weet er een goeie laptop ? want waarschijnlijk ga ik volgend jaar naar CAMPZONE
en dan ben ik van plan om een laptop te kopen met een goeie videocard enzo
maar ik heb rond de 250 a 300 euro over voor een laptop , 2de hands ....
2e hands moet je gewoon kijken naar het volledige aanbod en niet gaan focussen op 1.
Maar denk dat het zwaar zal zijn om wat goeds voor rond de 300€ te krijgen...
Toshiba is altijd wel een goed merk.
Voor 250 tot 300 euro mag je niet te veel gaan verwachten en dan zeker niet van de videokaart. Voor dit geld krijg je hooguit on onboard kaart, maar verder niets bijzonders.
Met een laptop kan je geen aparte videokaart kopen en erin zetten. Er zijn uitzonderingen maar dan mag je eerst je besteedbare bedrag vertienvoudigen.
Gamen op een Laptop van 250~300 euro? Je mag blij zijn met een normale P3, misschien 1 GHZ en 128MB geheugen. Videokaart? Wat dacht je van een onboard Ati 8MB? Gamen kan je wel vergeten, zelfs Counterstrike 1.6 zal niet lekker lopen.
Even wat anders, een laptop van enkele jaren oud (gezien jouw budget zoek je in die hoek) zal een batterij bevatten die niet/nauwelijks bruikbaar meer is. Je hebt dus constant netstroom nodig of een nieuwe batterij, van een paar honderd euro...
Tip: Spaar even door totdat je een fatsoenlijk budget hebt voor een (vrijwel) nieuwe laptop. Anders is de kans op een kat in de zak erg groot.