Ik maak gebruik van het gratis FTP programma Total Commander. Super functionaliteit, past nog op een floppy (wat was dat ook alweer ? :P ). Ik weet niet of iemand er hier gebruik van maakt want ik heb een vraagje.
Het is bij Total Commander mogelijk host settings in het programma of ergens anders op te slaan. Nu zou ik graag willen weten waar deze informatie opgeslagen staat, zodat ik al mijn host info een keer op een rijtje hebt ( +- 25 hosts ). Weet iemand waar ik dit kan vinden?
Ik weet het antwoord op je vraag niet. Maar heb wel een andere suggestie: ik gebruik smartftp, ook gratis. Die houdt het prima bij. Mocht je dr niet uitkomen kan je die ens proberen.
Total Commander is trouwens van oorsprong geen FTP proggie maar een vervanging van de Windows Verkenner die tevens een goede FTP functie heeft.
Helaas heb ik geen echt antwoord op je vraag.
Q: Where does Total Commander store the settings of the FTP client?
A: The FTP settings are stored in the file wcx_ftp.ini in the Windows directory, all other settings in the file wincmd.ini, the button bar in the file default.bar. You can define other locations by using command line parameters (see the help).
Bestand is gewoon tekst, alleen wachtwoord is versleuteld (denk Base64)
[edit]Helaas geen Base64[/edit]