Iemand enig idee hoe ik formulieren kan splitsen met behulp van vorige en volgende buttons?
De buttons bij mij doen het wel, maar het form word niet gesplitst, dus het formulier komt onder elkaar te staan met de buttons ertussen.. :)
Je moet er nog even een scheiding tussen maken, iets van 'if stap 1 gedaan, display stap 2'. Vergeet niet alle gegevens van het vorige deel van het formulier tijdelijk op te slaan in bijv. een sessie.
Wat je ook zou kunnen doen is doormiddel van Javascript delen van je formulier laten verbergen en om de beurt weergeven via de knoppen.
Euh... ik zie wel al een paar dingen waar het aan ligt.
Je zet in 1 keer beide formulieren neer, zonder dat je daar een controle tussen zet.
Als je voor de regel "include 'branderinfoform.php';" een controle zet of debiteurform is gepost, en pas als die is gepost weer laat geven, kom je al een stuk verder.
Ook heb je alle formulieren binnen dezelfde form tags staan (ik weet niet of het werkt, maar ik zou dat niet doen)
ik heb nu dit maar het werkt nog niet.. wat doe ik verkeerd?
[code]
<form name="install" method="POST" action="installatieoverzicht.php?debnr=<?=rawurldecode($_GET['debnr']);?>">
<?php
include 'debiteurform.php';
?>
<tr>
<td colspan="2"><br>
<br>
<input type="submit" value="Volgende" name="button1" id="button1" onclick="this.form.submit();this.disabled=true;"></td>
</tr>
<?php
if(isset($_POST['button1'])){
ik heb er een JS voor gevonden welke het in het voorbeeld wel doet, en na toepassen ervan in mijn script, na het 100x nagelopen en precies htzelfde als het voorbeeld te zijn doet hij het niet, wie heeft hier verstand van of wat doe ik fout?