Ik neem aan dat iedereen IPB (Invision Power Board) wel kent.
Mijn vraag is (Aangezien ik geen verstand heb van PHP) ofdat iemand voor mij het login script van IPB (v1.3 Final) zo kan aanpassen dat ik hem kan gebruiken op de hoofdsite.
De bedoeling is : Dat mensen zichzelf op het Forum moeten regristreren om op de Website te kunnen inloggen om zo op afgesloten delen van de site te komen die gesloten moeten zijn voor gasten.
op de Index moet dus dit staan (Niet ingelogd) : Log In - Welkom : Gast
Dit moet er staan als ze ingelogd zijn : Welkom : *naam*
Dus het inlogsysteem van IPB moet aan je inlogsysteem van je website worden gekoppeld.
Misschien een lullige vraag, maar wat levert het op?
?
Onbekende gebruiker
02-09-2006 11:39
neen ik denk dat hij bedoeld dat de users die zich registreren op het forum via een script ook kunnen inloggen op de site en zo op private gedeelte komen
maar ik doe het soms via een kleine code is wel alleen inloggen, dus ik weet nieta ls je er veel mee bent maar ja ik post hem toch maar
<?
<form method="POST" action="/forum/login.php">// vul hier het pad in naar je login bestand
<address align="center"><font color="#FFFFFF"><span style="font-style: normal">Gebruikersnaam:</span></font></address>
<address align="center"><span style="font-style: normal">
<font color="#FFFFFF"><input type="text" name="username" size="15"></font></span></address>
<address align="center"><font color="#FFFFFF"><span style="font-style: normal">Wachtwoord:</span></font></address>
<font color="#FFFFFF"><input type="password" name="password" size="15"></font></span></address>
<font color="#FFFFFF">Log me automatisch in bij elk bezoek<input type="checkbox" name="autologin" ></font></span></address>
<font color="#FFFFFF">
<input type="submit" value="Inloggen" name="login"></font></span></address>
</form>
</body>
</p><p><a href='/forum/register.php'>Registreren</a></a></html>//vul hier je bestand voor te registreren in
?>
ik heb nu effe de php tags er rond gezet maar die moet je gewoon weg laten ;)
(ik weet wel niet als je er veel mee kan maar ja het kan miss helpen :))