Waarom zou het geen photoshop zijn? Daar kun je dit soort dingen ook mee maken, zeker http://www.amonamarth.com/ lijkt mij een Photoshop-resultaat te zijn.
1.
De plaatjes zullen met grote waarschijnlijkheid gemaakt zijn in Adobe Photoshop en daarna actions (lichtjes uit het huis, de rollovers,..)gemaakt in FLASH. Met grote waarschijnlijkheid Macromedia Flash.
2.
Adobe Photoshop waarschijnlijk.
edit:
1.
Zoals frank al zei kunnen die actions ook gemaakt zijn in Adobe Imageready, en dat het in flash is gemaakt zodat het niet te 'jatten' valt.
ik had het meer over dat 'hart' in de eerste site ik vraag me af waar dat in gemaakt is lijkt me zo hard om dat te maken in photoshop bijna onmogelijk zelfs =(
?
Onbekende gebruiker
06-09-2006 13:57
dat als intro dat je op die images moet klikken om op de site te komen ja die kan photoshop made zijn
het si niet zo moeilijk als je er wat van kent, (ik ken er niks btw) maar ik denk dat het zo in zijn werk gaat: je zoekt een render van een hart en een render van die messen je flatst ze in elkaar en poests alles wat op zodat alles mooi in elkaar op gaat ;):p
ik had het meer over dat 'hart' in de eerste site ik vraag me af waar dat in gemaakt is lijkt me zo hard om dat te maken in photoshop bijna onmogelijk zelfs =(
Het lijkt in elk geval alsof het met photoshop bewerkt is als laatst. Ik denk dat er een vector based programma als illustrator aan ten grondslag zit. Maar voor de rest zou ik niet weten waarom je het niet met photoshop kan maken.