Ik probeer met php een stored procedure in een MySQL database aan te roepen, alleen heb ik geen idee hoe ik het werkend krijg.
Ik probeer project gegevens terug te krijgen
Ik heb geen ervaring met stored procedures in MySQL, maar het ziet er wel grappig uit. Ik zie het nut niet zo van gewoon een procedure aanroepen, je wil deze toch eerder gebruiken in triggers en bij bepaalde events. Ik ben PostgreSQL gewend maar ik ga zeker eens die MySQL procedures bestuderen.
Over dat niet veel providers PHP 5 ondersteunen. Ten eerste ben ik het daar niet helemaal mee eens maar dat is een nutteloze discussie omdat het gewoon een statistisch gegeven is en ik geen cijfers ken. Maar, dan zou mijn logische reactie zijn: neem een goede provider(?)
De reden waarom ik stored procedures wil gaan gebruiken is voor de veiligheid (SQL-injection wordt een stuk lastiger) en snelheid (minder dataverkeer tussen client en server).
Het is de bedoeling om een webapplicatie te maken die waarschijnlijk nogal al zwaar gaat draaien (huidige versie is gemaakt in .NET C#).
Daarom moet er idd een goede provider komen.
Ik kan bijvoorbeeld wel bij WoekiWakki hosting de applicatie hosten, maar als die een dag down is, dan hebben we een probleempje.
XS4ALL lijkt me wel betrouwbaar..... misschien nog andere suggesties?