Is er geen mogelijkheid, om binnen functie switch met databases te werken want mijn applicatie maakt gebruik van switch en als PHP met de functie while switch elke keer herhaald, komt er een foutmelding :S
In de eerste plaats werk jij binnen de switch niet met de database, hooguit met een variabele die is gebaseerd op gegevens die uit een database komen. En dat maakt die switch echt helemaal niets uit... Verder kun je binnen een switch prima een database aanroepen, geen enkel probleem.
En met de opmerking 'een foutmelding' kan helemaal niemand wat, maar dat had je zelf natuurlijk ook al bedacht. Het is al laat, zullen we maar zeggen... ;)
Nee, ik wil meerdere resultaten te zien krijgen die moeten weer gegeven worden met cases, mijn ajax script, haalt doormiddel van cases haar data op.
Ik wil de functie switch dynamisch maken, zo dat ik alle informatie via een database toe kan voegen.
Hij zou het weer moeten geven zoals de code hieronder, maar met de functie while lukt dat niet en geeft dus direct een foutmelding dat er een onverwachte functie staat.
<?php
class PageHolder {
function asHtml($i = 0) {
switch($i) {
case 0:
return "<h2>Titel</h2><p>Beschrijving</p>";
break;
case 1:
return "<h2>Titel1</h2><p>Beschrijving1</p>";
break;
case 2:
return "<h2>Titel2</h2><p>Beschrijving2</p>";