ik zit op dit moment op school en me leeraar die heeft een probleem met zijn diskette vraagt hij mijn natuurlijk om hulp, maar volgens mijn is die diskette kapot ofzo.. of het bestand is beschadigd..
ik krijg
fout bij het lezen van A:/verg9mei 2006.doc
en soms ook een andere
wie kan er helpen :P ?
heb net ff gecheckt of die andere documenten het doen, en die doen het.. maar de vergadering niet
als andere documenten het wel doen dan is het bestand waarschijnlijk corrupt.
heb je al geprobeerd de bestanden eerst naar de pc te kopieeren en daarna te openen?
links bovenaan zit zo'n schuif ding, zet die eens anders en probeer nog eens.
pff, meer ideeen heb ik niet. Zoveel kan je niet met diskettes :/
Helft van de oplossingen slaan al nergens op maar ja, proberen kan geen kwaad
Hoe oud is die diskette? Die krengen gingen altijd kapot bij het leven. Ik heb ontzettend vaak gehad dat iets gedateerde floppies zonder reden het van de ene op de andere dag het niet meer deden. Het gebruikt een magnetische film als datadrager (vergelijkbaar met bijvoorbeeld casettebandje en videoband), en is ook ontzettend gevoelig.
Je zou eventueel nog een scandisk kunnen proberen, dat werkt zo nu en dan nog wel, maar vaak zijn ze ook gewoon verloren.
Hoewel het geen oplossing is: zegmaar dat ie beter af is met het kopen van een usb stikkie :)
ik denk dat ik het weet
het staat in diskette A maar ik wil het verplaatsen naar C:/
kan dat op een of andere manier? ja slepen :P maar deze computer op school is beveiligd..