Is het mogelijk om in php een site te openen en de inlog te verrichten?
Xal het ff verduidelijken.
Ik deel adsl met meerderen. Om het datavolume te zien (op de site van de isp) is vereist dat er dan een inlog plaats vindt. Nu wil ik niet aan iedereen mijn inloggegevens geven, maar het zou mooi zijn als wél iedereen het datavolume kon bekijken.
Kan ik met php (of javascript oid) het de user/password combi naar die site sturen?
Heeft je ISP geen admin-panel waarin je meer users aan kunt maken (met beperkte rechten)?
voor mijn isp (telenet.be) bestaan er programmaatjes (en ook widgets voor op de mac) die je volumegebruik tonen (grafisch en met history). Deze hoef je eenmalig in te stellen op de pc van die 'andere gebruikers' en dan hoeven ze je wachtwoord niet te kennen willen ze het verbruik zien.

misschien heeft uw isp ook die mogelijkheid.
ik wil mee helpen zoeken, maar dan zul je even de naam moeten geven voor die isp
Ik denk dat het inloggen zelf ook kan met cURL, maar ik ben daar zelf ook nog maar net mee bezig :)

Edit:
Typefoutje :)
@Jan & Hipska: nope, geen admin panel. Hosting ondergebracht bij kameraad, die nogal gebeten is door security :) Terecht natuurlijk. Hij brengt het weer onder (?) bij Plesk. Een admin panel vind ik wel bij de standaard uitrusting horen, maar goed...
Er kan maar 1 gebruiker zijn met login; uitbreiding is niet mogelijk.
Xal maar weer eens babbeltje maken met 'm :)

@Kasper: cURL zit ik ook net te lezen. Ga ik eens mee stoeien :)

Thanks all!

Reageren