Hallow,

Ik zag een keer een regeltje die je moest intypen bij "Uitvoeren" en dan kon je zien wat er word uitgevoerd of wat er uitgevoerd was.

Hierin stonden ook de RuneScape muziekjes in een midi vorm.

Alleen ik ben vergeete wat voor een regel het is..
Kan iemand me het vertellen?
Probeer je een achtergrond-muziekje op je site te zetten?

wat bedoel je met "die je moest intypen bij "Uitvoeren"" ?

Probeer iets duidelijker te zijn.
@ Boris: "Uitvoeren", ik denk dat hij windows bedoelt :) .

@ Rick: Je hebt totaal geen idee in welke richting we moeten denken?
Nee,

Ik zag ergens een keer op 1 van deze reacties (kan hem heelaas niet meer terug vinde) dat je naar Start > Uitvoeren moest gaan.. daar moest je iets typen en dan kreeg je zoon schermpje voor je.. een soort van tijdelijke bestanden.
Je bedoelt de temporary internet files, oftewel de tijdelijke bestanden?

Hoe je dat met uitvoeren doet weet ik niet, maar open Windows Verkenner. Zorg ervoor dat je ook verborgen bestanden ziet. Dat kan je selecteren bij 'Tools' -> 'Folder Options' -> 'View' en dan onder Advanced Settings voor 'Show hidden files and folders' te kiezen (ik heb een Engelse versie van Windows 2000, bij jou kan het afwijken).
Ga vervolgens naar: C:\Documents and Settings\<jouw gebruikersnaam>\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5

Uiteraard kan jouw pad afwijken, doordat je map op een andere schijf staat, of omdat jouw Windows versie een ander pad hanteert (volgens mij slaat XP de tijdelijke internetbestanden ergens anders op).

Ik weet eigenlijk niet of dat ook bij Firefox werkt, maar ik verwacht van niet (alleen Internet Explorer). Wat je anders kan doen, is eens een zoekactie uitvoeren op je pc: zorg ervoor dat je ook door verborgen bestanden zoekt, en zoek dan eens op *.tmp of *.mid.
De muziekjes van runescape worden ergens in de map C:\WINDOWS opgeslagen

Zal kijken of iets ken vinden
Zoek gewoon even op *.mid en *.rmi
@jan hij wilt de muziekjes hebben die je op runescape hoort

Kijk anders eens in de map C:\WINDOWS\sun

Bij mij is ie nu leeg ma bij jouw zal er wat wat in staan inc. de liedjes van runescape o ja ze staan er niet allemaal in die je op dat moment hoort

edit: hier moet je zijn C:\WINDOWS\.file_store_32

Reageren