Ik zie dat je al hebt gesorteerd op naam :) Goed gedaan, het ziet er erg netjes uit.
(nu de broncode nog een beetje meer opmaken, met tabs enzo om het helemaal goed leesbaar te maken, maar dat is voor de bezoeker niet zo van belang :))
line-height is niet altijd de goede manier om regels dichter op elkaar te krijgen en zeker niet met een absolute waarde. Je kunt beter een percentage aangeven.
Je zou ook de naar de margin en de padding van de <li> items kunnen kijken bijvoorbeeld. Als je dan later eens een ander lettertype neemt voor je lay-out, kom je niet in de problemen.
?
Onbekende gebruiker
16-09-2006 19:43
@robert
Nou, ik word wel in de gaten gehouden.
Moet ik nog netjes werken ook...
Doei..
?
Onbekende gebruiker
16-09-2006 19:45
Jan Koehoorn schreef op 16.09.2006 19:43
line-height is niet altijd de goede manier om regels dichter op elkaar te krijgen en zeker niet met een absolute waarde. Je kunt beter een percentage aangeven.
Je zou ook de naar de margin en de padding van de <li> items kunnen kijken bijvoorbeeld. Als je dan later eens een ander lettertype neemt voor je lay-out, kom je niet in de problemen.
Ik heb margin van de <li class="link"> al op 0 staan en de padding op boven en onder 0 en rechts en links op 2
Doei..
Moet niet, maar het is voor jezelf ook prettiger, als je netjes programmeert wat dat betreft (ik doe het zelf overigens ook niet altijd)
Die foutjes van eerder (dat er iets niet goed ging) kan je dan terug vindne in je bron. Je kan zien waar wat mis gaat, en dan dat opzoeken/ aanpassen in je PHP scipts.
?
Onbekende gebruiker
16-09-2006 19:49
Robert schreef op 16.09.2006 19:46
[quote=Elsy schreef op 16.09.2006 19:43]@robert
Doei..
Moet niet, maar het is voor jezelf ook prettiger, als je netjes programmeert wat dat betreft (ik doe het zelf overigens ook niet altijd)
Die foutjes van eerder (dat er iets niet goed ging) kan je dan terug vindne in je bron. Je kan zien waar wat mis gaat, en dan dat opzoeken/ aanpassen in je PHP scipts.[/quote]
Ja, je hebt gelijk hoor, ik maakte maar een grapje.
Het is inderdaad eenvoudiger om later dan iets terug te vinden.
Ik zal het nog wel proberen om het netter te maken. Bedankt voor je tip.