Ik moet 'eventjes' een film in elkaar flanzen. Ik heb 2 .*** bestanden, zonder achtergrondgeluiden, en één DVD met allemaal losse .vob en weet ik veel bestanden, met achtergrondgeluid, maar Mediaplayer van windows speelt die geluiden niet af. nu wil ik dus die 3 samenvoegen op één schijffie, en als het kan bij die ene het bestaande achtergrondgeluid houden, en bij die andere twee zelf gedownloade mp3-tjes als achtergrondgeluid doen, met een paar keer een tekst ertussen.
Met welk programma kan ik het t best in elkaar flanzen:
[li]VideoImpression[/li]
[li]Windows Movie maker[/li]
Ik denk de eerste, omdat al die tuttels van microsoft stomme flutzooi is.
En de volgende vraag: hoe kan ik dat bestaande dvd-tje ff rippen ofzo zodat ik één bestand krijg, en dan toevoegen aan zo'n montage programma?
en met nero 7 recode kan je het dvd zonder problemen rippen naar het gewenste formaat.
Ok, ik ga eens kijken... [color=red]Shit, ik heb geen nero 7 recode.., wat nu?[/color]
tip: 9down:p
???
ps: adobe premiere is natuurlijk ook altijd handig :)
Heb ik nie, en downloaden duurt te lang...
succes
thx.
[color=red]Ik heb nu trouwens één van die twee films, en die is 4 gig, dus dat past nooit op een dvd-tje. Watvoor resolutie arden jullie aan? ik gebruik nu 640*480. maar dan wordt het wel 4 gig... of is 320*240 goed genoeg voor dvd - kwliteit?[/color]
[edit]
[color=red]Kleur[/color]code gewijzigd...
[/edit]
[edit]
En NERO VISION kan ook wel wat op dit gebied
[color=red]Heb ik ook niet...[/color]
[/edit]
[edit]
Ik moet helaas nu eten, misschien zie ik jullie zo nog...
[/edit]
Een dvd is 4,7 gyg, dus past er prima op.. er is dan nog ruimte voor een stuk film.. over het "in elkaar flansen" lees dan dit eens: (weet niet of het voor jouw werkt, maar het laatste programma kan ook wel wat :)
Handig! maar ik heb nu eerder een programma nodig om van dvd naar avi te gaan...
Wat voor film ga je eigenlijk monteren ?
Het is nie echt een film, maar twee van de drie zijn diashows, en eentje is een film. het is een project van 3 kunstenaars van de bik, waar mijn moeder één van is.