hallo phphulp,
meschien kunne julie mij helpen
een voorbeeld klik hier om bestelling afteronden
ik heb wel wat maar dat is niet stabiel zeg maar ik moet een email stuuren naar de besteller en naar mij.
en in alle bij moet die bestelling in de mail komen.
oh ja mij winkel systeem werkt op ip dus je moet dus alles in de mail kunnen zien die hij dus verzent met zijn ip.

meschien moet ik eerst de producten in zijn winkel wagen eerst verplaatsen naar een ander tabel in de datavase iets met select all from winkelwagen where ip = $ipadd AND insert from open-orders ....
en veder weet ik het niet of dat kan !! en als het kan hoe !!

wie weet hier een oplossing voor
[li]selecteer alles met betrekking tot 1 gebruiker[/li]
[li]zet dit in een email vorm in een variabele[/li]
[li]mail het naar jezelf[/li]
[li]mail het naar de ander[/li]
[li]Wat is het probleem?[/li]
[li]:-)[/li]
[li]xD[/li]
heb je een voorbeeld
w8 maar ff ik ge probeeren
in $bericht' ' kan je niet alle code's in zetten zo als tabellen en zo
is het zo goed

<?php

$bericht = '<center> Aantal Product Bestelnummer Adviesprijs Totaal adviesprijs $aantal $naambestelling $typenummer € $adviesprijs € $totaal';
mail('[email protected]','Bestelling',$bericht);
?>
Nee, als je <center> (is html) wilt gebruiken zul je een html-mailtje moeten maken. Inclusief headers.
Zie hier op de site bij scripts/tutorials of kijk eens op php.net bij [php]mail()[/php].
En verder: als je variabelen binnen dubbele quotes zet wordt er de waarde ingevuld. Bij variabelen binnen enkele quotes staat er gewoon: $variabelenaam

Het beste is om het zo te doen:

$bericht = '<center> Aantal Product Bestelnummer Adviesprijs Totaal adviesprijs '.$aantal.$naambestelling.$typenummer.'€'.$adviesprijs.'€'.$totaal;
maar wat jij zij met html verzenden kan dat dan ook met php
ja:-)

Reageren