hoi ik zit nu op school en die computer is beveiligd, maar ik wil wat downloaden.. maar dat lukt niet want de computer is beveiligd. heeft iemand enig idee hoe ik dat kan omzeilen? waarmee ik het bestandje toch kan downloaden? want het duurt nog geen eens 20 seconden..

hier een screenshot ervan als ik het probeer te
download!
gewoon een pop up dus

http://img91.imageshack.us/img91/1550/1212mr5.png

alvast bedankt!
groetjes jelle
ej.. Download het thuis en installeer het op een usb stick ('of eventueel je mp3speler').. en kopier het bestandje (map waarschijnlijk dan) naar een willekeurige map op school..

simpel zat tog?
tja maar ik heb het bestandje nu nodig !
Ik weet niet het of je zoiets wel mag posten, maar goed ;)

Wat wil je downloaden? Als het een plaatje is, kan het ook in de cache staan en kan je het daar misschien uithalen (maar dat zal ook wel beveiligd zijn).

Verder kan je proberen te kijken welke processen er lopen en die processen die zorgen voor de beveiliging (bv. van Novell) afsluiten. Maar ook dat zal wel beveiligd zijn :p

Gezien de foutmelding kan je ook proberen de downloadmap te wijzigen.

Tenslotte kan je proberen iemand anders het te laten downloaden en het te mailen naar je?

En als allerlaatst zou je je ook kunnen bezighouden met hetgeen je op school zou moeten doen, in plaats van clansites te bezoeken :/ :p
Het lijkt me dat de beveiliging er niet voor niets op staat.
Het is dan ook niet de bedoeling dat je hier komt vragen of wij weten hoe die beveiliging gebroken kan worden.

Waarom vraag je niet gewoon aan de beheerder of die het bestandje download voor je? ;)

Reageren