Hey,

Ik was bezig met mijn website en deze maakt gebruik van de rewrite_mod.

Nu heb ik een heel vreemd probleem!
In de public_html/ dir heb ik een .htaccess staan met daarin de rewrite_mod gegevens.
Deze werkt verder zoals het moet.

Nu wilde ik de nieuwe versie van mijn website testen, dus heb ik die en een andere map gezet (public_html/test), met ook daarin een .htaccess file met de rewrite_mod gegevens.

Maar nu werkt deze dus niet.

Ook heb ik het in de public_html map getest van een andere server en daar werkte het helemaal niet.

Even voor de duidelijkheid, op mijn eigen server werkt alles dus wel, maar online niet.

Ik heb dit bericht ook al eens door gelezen en ik vroeg mij af of je het volgende ook kan invoegen in de .htaccess file:

<Directory "C:/Server/www">
Options Indexes FollowSymLinks
AllowOverride all
</Directory>

Ik hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen....
Marc
Over dat laatste, dat kan wel, maar dan alleen

Options Indexes FollowSymLinks
AllowOverride all

Verder over rewrite_mod, wat voor funcitie heeft die op je website? Dus ff dat stukje code posten :p Verder snappen doe ik et niet helemaal, want als jij serverruimte hebt met domeinnaam bij een hoster, dan komen er op je eigen thuis server toch geen bezoekers en kun je hier toch gewoon testen? Waarom in een sub map?
Draait je provider op linux of op win? onder win kan je de functie mod_rewrite nl niet gebruiken...
<Directory "C:/Server/www">

Bij een provider???
Dat gaat niet.
Misschien handig om de inhoud van je .htaccess eens te laten zien? Als hij in een directory werkt, maar in een subdirectory niet lijkt het er meer op dat je een foutje maakt in je RewriteRules.

Je zult zelf geen zaken kunnen overriden in je .htaccess, tenzij je hoster zijn zaakjes niet op orde heeft.

Overigens is het mod_rewrite, maar dat geheel terzijde :)

Reageren