Momenteel ben ik dat inlog systeem van Jan Koehoorn aan het uitproberen, Maar toch zit het hier en daar niet lekker, op de sever neem ik als voorbeeld 2 bestanden, index.php (Log-in) Deze pakt hij wel en ik heb cpp.php (Beheer Pagina) Maar bij deze geeft hij weer: 'Kan pagina niet weergeven.' Wat is het probleem??

Alvast bedankt.
En je gaat dus wel naar een bestaand script toe, dus niet dat je intypt blaat.php en dat blaat.php helemaal niet bestaat?

Heeft Jan Koehoorn ook ergens error_reporting staan? Kan niet anders ;D

Zet eens op de eerste regel van cpp.php, het volgende:

<?php
error_reporting(E_ALL);

// rest van het script

?>
Dat kan dus niet, want:

als ik intype:
mijnwebsite.nl/admin/cpp.php

Krijg ik 'Kan pagina niet weergeven'.
zo'n fout pagina van windows.

Maar hij bestaat wel, Deze deden het eerst wel voordat ik het script van Jan gebruikte......

[edit]
Kan het miss aan: sleep(3)
liggen ??

Ik ben er ook inmiddels achtergekomen dat het ergens aan het script van Jan ligt want als ik : require 'authenticatie.php'; boven aan de pagina zet dan, geeft hij dus die waarschuwing....
[/edit]
Voor zover ik je kan volgen (ik heb gisteren de gehele inlog tutorial van Jan opnieuw doorgenomen) mis ik in je uitleg of je dan ook wel ingelogt bent want ben je dit niet dan wordt je terugestuurd naar de pagina die je hier:

<?php
// terug naar de loginpagina. Met sleep bouwen we een pauze in tegen brute-forcen
function to_login ()
{
sleep (3);
header ('Location: http://www.jouwsite.nl/login/';); // NIET VERGETEN AAN TE PASSEN!!!
}
?>
admin/index.php <- inlog=pagina
admin/cpp.php <-ingelogd, admin-pagina
admin/authenticatie.php <-deze word ge-include op cpp.php

Maar als ik de include weg haal op authenticatie.php dan det hij het wel.....
Heb je het adres in die header() wel aangepast?

Zegt internet explorer niet welke pagina niet gevonden kon worden?
ik heb de header aangepast,

en deze fout pagina:

Kan de pagina niet vinden. 
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd. 

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Ga naar de www.mijndomein.nl startpagina en zoek naar koppelingen naar de informatie die u nodig hebt. 
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen. 
Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken. 

HTTP-fout 404 - Bestand niet gevonden
Internet Explorer  

De standaard pagina dus....

Reageren