Wat in elk geval verkeerd is, is het gebruik van backtics ` in je queries. Gooi die zooi er eerst eens even uit.
De isset($submit) zal in jouw code altijd een TRUE opleveren omdat je de regel daarvoor de variabele $submit hebt aangemaakt... Regels 12 t/m 14 (aanmaken variabelen) is onverstandig en zinloos: Het kost extra geheugen, voegt niets toe en levert je nu een bug op.
Nu het probleem:
Tussen regel 21 en 22 hoort nog een extra } te staan. Wanneer je op de juiste manier zou inspringen, had je dit kunnen zien.
Dit is echt basiskennis, dat ga ik niet nogmaals uitleggen, het staat uitstekend beschreven in de diverse tutorials en de handleiding van PHP op www.php.net
Daarom zeg ik ook dat je je eerst in MySQL moet gaan verdiepen..
--> Heb je wel beschikking over een MySQL database?
Zo ja:
--> Is er wel verbinding gemaakt met je database? (ik zie daar nergens wat van terug)
--> Het werkt zo:
<?php
// eerst maak je de verbinding
// vervolgens ga je de query in een variabele zetten (rechtstreeks uitvoeren kan ook, maar niet zo netjes)
$query="INSERT INTO gegevens VALUES ('' , '".$_POST['emailadres']."' , '".$_POST['password']."' )";
// en om de query uit te voeren: (hier kan je eventueel die if die daar staat ook omheen zetten)
mysql_query($query);
?>