Betse phphulp, ik ben op zoek naar een puntensysteem die ik maar steeds niet kan vinden, waar ik naar op zoek ben is:

een puntensysteemmet:

- admin (kan je leden punten geven)

dat is het enige wat ik er in wil hebben, de rest kan ik handmatig ook zelf af ;)
Verzin eerst eens wat een puntensysteem precies is, in plaats van dat het enige gegeven dat je er een admin bij moet hebben en je punten aan leden kan geven.
hmmz... leden punten geven,
Dan ga ik er dus vanuit dat je al een ledensysteem heb?
Zet gewoon een extra kolom in je table met de naam `punten`.
En dan dmv een form leden extra punten geven:
<?
mysql_query("UPDATE `leden` SET `punten` = `punten` + 1 WHERE `naam` = ". $_POST['naam']);
?>
hey bedankt ! ik ga het even testen
Het werkt niet geheel prettig, als iemand een puntensysteem met admin heeft, dan kan je gemakkel;ijk punten afnemen en erbij doen.
Ik vraag me af waarom ik die nodig heb. Dus nee ik heb hem niet
ik vraag niet wie hem niet heeft ik vraag wie hem wel heeft, ik heb het nodig omdat ik het leuk vind voor de leden.
Euhm... zo een systeempje is niet zo moeilijk te maken,
Maar je kan moeilijk een puntensysteem hebben _naast_ een ledensysteem,
Dat punten systeem is het makkelijkst te maken _binnen_ een ledensysteem.
ja dat bedoel ik in het ledensysteem ja.
heb je een script zelf of gezien?
ik kan namelijk alleen nog maar includen met php maar verderest kan ik geen ****

dus vroeg ik het aan jullie, en ik ga wel php leren, maar dat leer je niet even 123 buiten je school om.
Al zou er iemand zijn die je wilt helpen dan zal je toch wat meer informatie moeten geven... Hoe zit bijvoorbeeld je ledensysteem in elkaar?

Oh ja.
Voor je het denkt: geen interesse...

Elwin

Reageren