Ik ben bezig met een website voor mijn eigen bedrijf, echter loop ik nu stage waardoor ik de tijd niet meer heb om de website (op tijd)af te maken. Er is dus wel enige haast bij. Het gaat dus om een eenmalige opdracht, waarbij ik al aardig wat heb gedaan. (mocht de samenwerking goed gaan is er een redelijke kans dat er vervolgopdrachten komen)
Het is een website waarop bezoekers kamers kunnen aanbieden en huren. Ala kamernet.nl
Wat er nog gedaan moet worden:
- user management (registratie, sessie/cookie opslaan, op sommige plaatsen moet er ingelogd zijn, die check moet ingebouwd worden) - 4 uur
- zoekmachine optimalisatie (de site maakt gebruik van AJAX) - 6 uur
- search agent (opslaan van voorkeuren van zoekopdracht, en elke keer wanneer er een nieuw object bij komt kijken of er mensen zijn die geintereseerd zijn in dit object en een email sturen) - 6 uur
- de puntjes op de i zetten van de al gemaakte scripts. Oplossen van kleine bugjes etc - 4 uur
Er is een uurprijs van 15 euro per uur. De bovenstaande uren zijn fixed, dit is hoelang ik ermee bezig zou zijn en ik ga ervanuit dat degene die de klus gaat doen evenveel kennis heeft. Mochten er dingen veel meer tijd kosten, kan er met een goede onderbouwing waarom altijd over gesproken worden.
Het wordt als grote pre gezien wanneer iemand ervaring heeft met zoekmachine optimalisatie in combinatie met AJAX.
Email naar: [email protected]
467 views