Ik heb weer eens een probleempje met Internet expolorer. Alles werkt in FF perfect maar in IE niet, onderin laat IE een lose lege ruimte zien, hij trekt de groene div niet helemaal door naar beneden en de rechterdiv ook niet, waar right in staat! De grijze middenstreep is een left-border van de rechterdiv. Wat doe ik fout?
http://portfolio.saimen.nl
Volgens mij negeert IE je padding van boven in je div met menuitem 1 waardoor de hoogte minder wordt.

edit:

dit bovenin je style.css werkt: ff getest

* {
    padding: 0px;
    margin: 0px;
}
Ok, bedankt! werkt prima! Ik zit nu met een volgend probleem, weet niet hoe slim het is om dat in dit topic te vragen, maar doe het toch maar. Bij ditzelfde bestand zit ik dus nu met het volgende probleem. Het menu aan de linkerkant werkt niet naar behoren. ik gebruik een ul in een li, als ik over de li waar in staat 'menuitem1' hover,verschijnt een ul met daarin een li. maar in FF laat hij het bolletje ervoor niet zien, waarom is dit? Niet dat ik het nodig heb, maar ik vind het toch maar raar! Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk overgekomen is!
Ik denk dat FF de list-style-type: none van de bovenliggende list erft. Probeer deze voor de 'sub'list eens opnieuw te declareren...

Ik heb er al wel een beetje mee gespeeld, en ik kreeg ze af en toe wel, maar na de hover viel die dan weg...

Elwin
Ok opgelost! Ik heb nu het menu als volgt opgebouwd:

<ul class="level">
		<li class="menu1">menuitem1
			<ul class="level1">
				<li class="submenu1">submenu1</li>
			</ul>
		</li>
		<li class="menu2">menuitem2</li>
	</ul>

met css kleur ik de achtergrond van de eerste li bruin, maar als ik erover hover verschijnt er dus een submenu binnen deze li, in de vorm van een ul, maar om deze ul, of liever gezegd, de li's binnen deze ul zie je de achtergrond van de eerste li, hoe pak ik het aan zodat dat niet gebeurd?

Reageren