Ik heb op een van mijn Sites een Menu wat altijd zichtbaar is en een ander menu wat eronder verschijnt wanneer een bepaalde link is aangeklikt.

Dit heb ik opgelost met een GET, echter wil ik deze liever vermijden omdat:
A. Ik GET links niet mooi vind
B. Ik deze waardes ook weer mee moet geven in de losse pagina's.

Ik wil dus infeiten een POST uitvoeren maar dan (uiteraard) geen Form buttons gebruiken.

Is er een optie dat ik gewone tekst links houd maar op die manier dus wel mijn Submenu's krijg en deze ook blijven staan zolang ik bijvoorbeeld in die map ben.

Desnoods een Variable in iedere pagina binnen die map zetten.

Ik kan nu ook wel een if variable set use .. else $_GET[''] maar dit vind ik persoonlijk omslachtig.

Pagina: http://server.junkiexp.com/incredibles
Hoe zou jij een soortgelijk iets oplossen dan 8-)
Met Javascript kan het (heb ik gehoord) maar dan is er 1 probleem: Je kan het uit hebben staat en dan doet je hele site het niet meer; zou ik dus niet doen
Hmm...kan je niet een formulier maken en dan in plaats van een submit button een linkje maken en dan een onClick of onSubmit?

Weet niet of het werkt hoor, was maar een kleine gedachtegang :)
Beter pak ik maar een hele andere menu structuur want dat wat ik gezoen heb is een beetje krom denk ik 8-)

Is het misschien niet een optie om een Sessie aan te maken en hierin het huidige menu te zetten..is wel niet echt logisch maar lijkt mij wel een oplossing of is dit onverstandig?
je kunt ook linken met gets, daar een sessie aanmaken, en dan met een header refresh terug naar de index, en dan include je de pagina uit de sessie
Ik heb het totaal anders opgelost, De gewone Hard-Links hebben allemaal een Soft-Link in zich van welk Sub-Menu tot hun behoren en op deze manier geeft de variable Soft-Link aan de Browser door welk Sub-Menu er ingeladen moet worden.

Reageren