Ik 'was' bezig met een clan site voor een paar vrienden van me... De clan is nu helaas uit elkaar gevallen en ze hoeven de site nu dus niet meer :(

Toch zou ik graag jullie mening willen horen.
Alles op de site kan dynamisch geregeld worden in de admin panel.

PS: mocht iemand intresse in de site hebben.. laat me het effe weten.

Grtz, nano

http://www.niele.nl/clan/

PS: some screens van de profile page en de admin panel
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
ziet er erg goed uit moet ik zeggen, wat je nog wel eventjes zou kunnen aanpassen is de achtergrondkleur van de textarea

Wat je ook nog eventjes kan doen is een doctype opgeven en de & tekens in de pagina vervangen door &
kijk eventjes met de w3validator (validator.w3.org) voor meer info
he nano, ziet er goed uit die website.. jammer dat ze uitelkaar gegaan zijn :( misschien kun je iemand anders blij maken met deze site (misschien voor een vergoeding) :))
tnx voor de complimenten, ik heb expres geen doctype gebruikt omdat de css het dan niet deed met op input fileds :|... (moet nog eens nakijken waar het probleem ligt)

Dat & is netjes opgemerkt, zal ik binnenkort even naar kijken..

Ik hoop idd dat ik iemand blij kan maken met de site.. hij staat hier nu nix te doen, en als mijn eerste dynamisch gemaakte site (ben nog nie zo lang met php bezig) is het zonde als ie zo maar in het niets vervalt. Tis toch wel mijn kindje geworden :)
Ik ben erg geinteresseerd in je website. Dan gaat het me niet zozeer om de lay-out, maar natuurlijk meer om de php erachter. Omdat ik zelf een aantal problemen heb met mijn eigen website, wil ik kijken hoe die van jou in elkaar zit, waardoor ik waarschijnlijk mijn eigen website werkend kan krijgen.
heel knap gedaan!!
ziet er goed uit!!
tnx mensen :D

Niemand intresse in deze "geweldige" site ?? :P
IK HEB HEEL VEEL INTERRESSE M8;);) cya on msn;)
Hij bedoeld het anders ;)
rofl :P

Reageren