Hallo, wij van een toneelvereniging hebben een reservatieformulier om on-line kaarten te bestellen, maar er is een probleem met de verzend-knop.

Als je op verzenden duwt dan verschijnt er APPART scherm (in een balkje onderaan), maar de reservatiepagina blijft gewoon zichtbaar, wat verwarring met zich meebrengt over het al dan niet gereserveerd hebben...

Kan iemand me helpen aan een script om het reservatiescherm te laten weggaan en een ander scherm met reservatie bevestigt te krijgen ???

Dank u.
Misschien is het handig om een stukje van de code te laten zien zodat iemand er naar kan kijken, en het misschien kan verbeteren zodat het wel werkt.
Gewoon die bevestiging in hetzelfde scherm laten zien? Wat voor code gebruik je nu om dat nieuwe venster te openen?
Zal ik doen, straks als ik thuis ben, ben nog op het werk en kan niet aan de coe. Bedankt
Ja het bevestigingsscherm zou in de plaats van het reservatieformulier moeten komen. Maar ik plaats in de vooravond de code hier on-line.
Bedankt
Dit zijn de twee huidige knoppen, waarbij de ene knop (verzenden) een ander scherm opent.

<input name="Submit" type="submit" onClick="MM_openBrWindow('verzendenbevestigen.htm','','')" value="Verzenden">

<input type="reset" value="Leegmaken">

Maar ik wil graag dat het scherm volledig vervangen wordt door verzendenbevestigen ???
En wat wordt er dan uitgevoerd als je de form submit (<form action=)? Ik zou die onClick uit de submit button halen, en een bevestiging tonen op de pagina waar de action naartoe verwijst...

Op diezelfde pagina kun je natuurlijk ook eerst de input controleren en verwerken met behulp van php. Als er iets mis is aan de input, kun je daar weer een nette melding van geven in plaats van de bevestiging. Maar ik neem aan dat dat nu al op een of andere manier gedaan wordt?

Reageren