Ik ben wel nieuwsgierig naar wat opbouwende kritiek over http://www.hippischepe.nl

De vereniging is komt voort uit een fusie van verschillende verenigingen, waarbij is afgesproken dat iedere deelvereniging haar eigen identiteit kan behouden. Ik heb daarom geprobeerd de "oude" verenigingskleuren in de site te houden en daar een bijpassende tegenkleur bij gezocht (oranje) om toch wat eenheid te bereiken.

Ik had de site eerst opgebouwd met frames, maar onlangs overgezet naar divs met css.

Sorry, heb geen kritiek eigenlijk ;-)
Ziet er netjes uit. Kleuren passen goed bij elkaar en nog xhtml valid ook!
[edit]
Ik zie nu dat niet alles valid is. Vooral de weblinks-pagina moet nog wat aan gedaan worden. Succes ermee!
[/edit]
Ziet er erg goed uit.
Wel zou ik overal op de pagina dezelfde lettergrote gebruiken (menu en actueel zijn nu kleiner als de hoofdtekst)
Als ik scroll blijft "Actueel" staan terwijl de content er onder verdwijnt, dit vind ik zelf niet mooi. Dezelfde box verschuift in IE 1 px;
Als ik op menners klik zie ik eerst een lege pagina
De rubrieken bij weblinks zijn kleiner als de rest van de tekst.
Banners bij weblinks er boven of onder plaatsen is zo niet zo mooi
Niet alle pagina's zijn W3C valid HTML en zeker niet XHTML, je maakt op sommige pagina's gebruik van <font> of een lege <p>
Weblinks is aangepast. Ben bezig met een versie waarbij de links uit een database komen, maar daar ben ik nog niet klaar mee.

Onderscheid in lettergrootte tussen content en actueel-blok heb ik bewust gedaan. Dit benadrukt dat het om twee verschillende gedeelten op de site gaat.

Verschuiving in IE heb ik zo goed mogelijk proberen op te vangen. Heeft te maken met de breedte van de scrollbalk geloof ik. Op mijn PC istie exact hetzelfde als FF, op de PC op het werk zit er ook een pixel verschil in, terwijl het om dezelfde IE-versie gaat.
Netjes, alleen het scrollen is wat irritant, verder vind ik de site nog wat leegjes en is de tekst rechts nogal klein...
Erg mooie site, niets op aan te merken :)
ik vind het jammer dat je in de header een compleet andere stijl hebt gebruikt dan in de rest van de pagina (menus enzo)

en, ik zou altijd afraden om wit als achtergrond te gebruiken, gebruik iig gebroken wit, dat oogt een stuk minder dood..

~huib

Reageren