Het scrollen werkt ook in Safari, al ben ik er zeker geen fan van. Gelukkig werkt het scroll-wieltje ook nog. Want met die knopjes duurt het echt een jaar voordat ik bij het stukje wat ik misschien wel zou willen lezen ben aangekomen.
Verder schaalt de website erg mooi vind ik.
Vraagje: waarom hebben die links aan de onderkant dan weer een witte en geen transparante achtergrond?
?
Onbekende gebruiker
15-10-2006 11:23
Je bedoeld dat stukje valid css, html e.d.; Als ik daar alleen een voorgrond kleur op geef (grijs dus) geeft W3C de waarschuwing dat ik ook een achtergrondkleur moet opgeven, en dat heb ik dus wit gekozen.
Scrollen is nog in de begin fase; maar fijn om te horen dat het ook in Safari werkt.
Hmm, ik vind het niet echt een verbetering. Momenteel met deze tekst ben ik meteen kweit waar ik eigenlijk ben zodra ik op een knop druk.
Zou je het niet zo als een iPod heeft kunnen maken, naarmate je langer op het pijltje staat gaat hij steeds sneller scrollen, totdat je los laat, of je het einde nadert. Of wat ook al erg prettig zou zijn is een balkje erbij, al is het maar ter indicatie van hoeveel er nog gaat komen. Maar als je een balkje maakt zullen mensen er op proberen te klikken, dus dan zou je daar meteen support voor in moeten bakken, en dan is ook meteen het hele effect weg.
Maar mijn ding: Weet wat je doet waneer je mensen berooft van dat wat ze gewend zijn!