Bij mijn update query gaat er wat fout ... namelijk:
Er is iets fout in de gebruikte syntax bij '( ), dag = '', maand = '', jaar = '', uur = '', minuut = '' WHER' in regel 1
En de gebruikte query is:
UPDATE nieuws SET date = NOW ( ), dag = '', maand = '', jaar = '', uur = '', minuut = '' WHERE dag >= '".$dag."' AND maand >= '".$maand."' AND jaar >= '".$jaar."' AND uur >= '".$uur."' AND minuut >= '".$minuut."'
Offtopic: Wat doen de kolommen dag, maand, jaar, uur en minuut in jouw tabel? Gooi die z.s.m. weg, de datum (evt. met tijd) zet je in 1 kolom van het het type DATE of DATETIME. En dat doe je met (ontopic) de functie NOW(). En dat is zonder die extra spaties die jij er bij hebt gezet.
Wordt het niet eens tijd voor een gigantische tutorial van jou over datum / tijd notatie in SQL?
heb het idee dat het aantal topics hierover op phphulp dan wel naar beneden gaat en dat iedereen erg blij met je is :)
Die velden zijn er voor future posting. Mss dat ik dat nog ga veranderen... maar ik kan zo snel geen andere manier bedenken! Dus als iemand een andere goede manier heeft om die future posting goed te regelen?
Jan heeft al eens een fraai artikel geschreven over datums en tijden: http://www.phphulp.nl/php/tutorials/3/300/ Daarnaast bestaat er ook nog zo iets als de handleiding. Probleem is alleen dat te veel mensen wat moeite hebben met lezen en dat is jammer.
@Wes: Heb je nog nooit een snoepje in bikini gezien? Wanneer een moderator vindt dat het niet kan, dan zal ik de foto uiteraard verwijderen.