Graag zou ik willen weten wat jullie van mijn layout vinden (let op! ik ben hier geen pro in het is dus niet een super layout.) De doelgroep is jongeren mensen die graag naar een pretpark gaan in dit geval Walibi World.

je kan bekijken op: www.walibiclub.nl/php ( KLIK )LET OP! spelfouten zul je vaak tegen komen op de site graag hier geen melding van doen dit is bij ons bekend
Vind het wel leuk, ik zou alleen een andere header maken denk ik. Een die wat meer opvalt, niet te veel uiteraard, maar dit is wel erg wit.
Uhm,

het enige wat ik daar kan vinden is een phpBB forum?
je hebt de link dan niet goed aangeklikt achter walibiclub.nl moet nog /php staat wel vermeld!

En wat betreft de header het klopt dat deze erg wit is er word nog aan gewerkt alleen wil het ons maar niet lukken.
Hij gaat niet goed, dus voor de klikkers:

KLIK
[edit]
zelf ook even gekeken, inderdaad een andere header en bekijk het ook eens in Firefox, de oranje rechthoeken gaan dan niet helemaal goed
[/edit]
Ik heb geen firefox hoe kom ik er aan;) domme vraag voor de meeste maar ja. De website draait op een client side script.
dankje ik ga kijken of lukt;)
er zitten kleine strepen bij menu en aant kliks(ofzo)
Meer een weet, geen spelfout: Avanter is fout, het moet Avatar zijn! (zonder N en een a)
Ik wist dat er spel fouten in zaten ik had daarom ook gevraagt daar niks over te zeggen maar goed. aan van het streepje had ik zelf geen last omdat ik internet exploder gebruik via firefox heb je daar wel lans van word nu opgelost of is al opgelost.

Reageren