Ben jij een PHP(5) programmeur en heb je ervaring met MySQL, JavaScript, HTML en CSS? Je voelt je thuis in Object Oriented Programming en je kunt ons jouw eerdere sites / applicaties laten zien?

Dan hebben we een (bij)baan voor jou! Twee dagen per week kan je voor ons komen werken aan het Persoonlijk ZorgNetwerk www.pznnet.nl

Dus ben je op zoek naar een flexibele (bij)baan tegen een aantrekkelijk uurtarief, neem dan contact met ons op.

[email protected]
020-7173347

Dienstverband: Deeltijd
Contractduur: n.o.t.k.
Locatie van werkzaamheden: Amsterdam (Leidsegracht)
Vereiste kennis: PHP, MySQL, HTML, CSS, Object Oriented Programming
Kennis van PHP 5 is een pre!
Indicatie van een beloning: Marktconform

Mag ik vragen wat het uur tarief is?
Beste Arwin,

Dat is afhankelijk van jouw leeftijd en ervaring. Indien je geinteresseerd bent in de vacature, kun je jouw CV opsturen naar [email protected] of mij morgen even bellen op 020-7173347

Het uurtarief komen we wel uit.
@mark van Zanten: Ik denk dat sommige instanties dat minder vinden, Arwin's Geboorte datum 05.02.1993. Of nemen jullie iedereen van elke leeftijd aan?
Beste Zim,

Vanzelfsprekend nemen we geen personen zonder ervaring en onder de 18 aan. Het gaat om een baan met verantwoordelijkheden.

De leeftijd van Arwin was mij niet bekend, vandaar mijn antwoord.
De reden dat ik dat vermeld is omdat het niet in de omschrijving hierboven gaat. Misschien is dat voor U logisch dat U iemand van 18 jaar wilt, maar sommige mensen zijn < 18 en willen ook wel wat projecten met php doen.
Puur alleen in A'dam of is er ook mogelijkheid voor thuiswerken
Locatie van werkzaamheden: Amsterdam (Leidsegracht)

Amsterdam dus..

Anders stond er wel thuis werk...

Maar deze vacature is al 1 maand oud

Reageren