Hallo dit is wat ik gemaakt heb en ik wil wete wat er fout is

<?

Echo " Welkom in het administratiepaneel!
U moet even de correcte informatie invullen om het paneel te kunnen gebruiken..<br>";

echo "
<form method='post'>
<input type="password" name="password" value="">
<input type="submit" name="login" Value="Inloggen!">
</form>";

$inlog =$_POST['login'];
$password = $_POST['password'];

if (isset($inlog)){
if ($password == "********"){
//Hier alle benodigde scripts enzo om pagina's aan te passen
}else{
echo "Foutief wachtwoord"
}

?>

fout message:
Parse error: parse error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in C:\Documents and Settings\Eigenaar\Bureaublad\Website school\PHP\Website\admin\php36F.tmp on line 8

<?
echo "
<form method='post'>
</form>";
?>

je kunt geen quote (") in een quote gebruiken omdat je dan de echo eindigt.
verander het in dit:

<?php
echo '<form method="post">
</form>';
?>

EDIT
Parse error: parse error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';'
dit betekent ook dat er een , of ; wordt verwacht omdat je een echo afsluit
echo "hey " hallo ";
Maar na het afsluiten ga je verder zonder een ;
ok dat is nu goed maar wat betekent dit dan

Parse error: parse error, unexpected $end in C:\Documents and Settings\Eigenaar\Bureaublad\Website school\PHP\Website\admin\php37A.tmp on line 25

sry is een code van een vriend maar die is op vakantie en moet dit voor shool maken
als jij dit voor school moet maken zou ik maar eens opletten in de les :)
als je vriend dit eigenlijk moet maken zit jij dus zijn werk te doen terwijl hij met zn luie reet in de zon zit...

hoe dan ook ben je niet slim bezig :)
hij had het gemaakt maar heb het perongelukt berwijdert van me pc en het is een groep opdracht:P dus ik wil het fixe(klein beetje kennis van PHP)
Offtopic:
<?
$inlog =$_POST['login'];
$password = $_POST['password'];

if (isset($inlog)){
?>
Deze isset zal altijd een TRUE opleveren, je hebt namelijk 2 regels daarvoor de variabele $inlog aangemaakt. Of deze een inhoud heeft, dat is afhankelijk van $_POST['login'], maar dat controleer je niet. Het is zinloos en vragen om problemen om nieuwe variabelen aan te maken voor bestaande variabelen zonder dat je er iets mee doet. Het is dus aan te raden om de controles te doen met de originele $_POST waardes. Tevens moet je aan beveiliging doen, maar dat doe je nadat je hebt gecontroleerd of de variabelen wel bestaan en een inhoud hebben. Met empty() kom je een flink stuk verder en vergeet niet de handleiding op www.php.net
wat betekent dit dan

Parse error: parse error, unexpected $end in C:\Documents and Settings\Eigenaar\Bureaublad\Website school\PHP\Website\admin\php37A.tmp on line 25

Waarschijnlijk een } vergeten.

hij had het gemaakt maar heb het perongelukt berwijdert van me pc en het is een groep opdracht:P

Niet echt slim. En niet de prullenbak gebruikt? Er is ook wel software om verwijdere bestanden terug te krijgen. Iets met CIA is ook wel goed programma daarvoor.

[edit]
CIA Unerase
die was het volgens mij.
[/edit]
ja.. er is een if niet afgesloten met een }

Reageren