Ik heb een website in Microsoft Office Publisher 2003 gemaakt, werkt perfect behalve mijn contact formulier. Wanneer ik op verzenden klik, krijg ik KAN DE PAGINA NIET VINDEN.
Bij het opmaken van de pagina heb ik bij de verzendknop volgende parameters meegegeven.
Bij eigenschappen formulier heb ik geselecteerd op “De gegevens per e-mail aan mij verzenden” bij gegevens naar dit e-mailadres verzenden heb ik mijn e-mailadres ingevuld. In dit scherm staat vermeld “Als u deze optie wilt gebruiken, moet u nagaan of uw internetprovider de sererextenties van Microsoft Frontpage98 (versie 3.0 of hoger) ondersteunt. Ik heb mijn internetprovider gebeld en hij zegt van wel.
Wie kan mij helpen met een oplossing
asp en frontpage achtige extensies zijn helaas behoorlijk verschillend van php. Ik raad je aan te kijken naar waarnaartoe je het probeert te posten (waarschijnlijk naar een bepaalde website/url) en ik vermoed dat deze niet goed ingesteld staat.
Ik zou het zoeken bij een optie om een URL/bestand aan te geven waar een bepaalde link met een frontpage extensie gemaakt wordt (je webhost zou je moeten kunnen helpen)

Ik heb echter geen ervaring met het gebruik van ms publisher met websites, publisher is ook niet een super fantastisch pakket (understatement) om websites mee te bouwen en is meer zinvol voor drukwerk.

Ik denk dat het nuttiger is om dit in een ander asp/frontpage gerelateerd forum nogmaals te vragen.
Wat een mogelijkheid is dat publisher een map, genaamd _derived aanmaakt.
Deze is apart genoeg in Publisher zelf _niet_ te zien, maar wel met een FTP programma of gewoon windows verkenner.
Als je deze map gewoon met FTP upload i.p.v. het programma (wat je denk ik doet nu), werkt de site wel.
M.v.g. Luke

Reageren