er zou een fout in je query moeten zitten, maar het enige dat ik (een beetje) fout vind aan je query is dat je quotes om een numerieke waarde hebt staan.
maar wat ik denk is dat de variabele $db_pb geen waarde heeft (of de $_GET variabele natuurlijk).
PHP Newbie, ik dacht dat we van jou zo onderhand wel mochten verwachten dat je een beetje kan debuggen. Als je een mysql fout krijgt weet je toch dat je met mysql_error kan zien wat er fout gaat, sowieso had die er al moeten staan dus :)
Tip: Zorg voor goede naamgevingen van de variabelen. Dat maakt het bouwen, onderhoud en het debuggen een heel stuk eenvoudiger.
In dit geval is $query fout, $query bevat namelijk geen query (SQL) maar een result-set. $result ligt dus voor de hand, je hoeft nooit te meer te raden wat daar nu in zal kunnen staan.
Verder nog wat aan beveiliging gaan doen, een $_GET (of andere user-input) mag nooit zonder enige controle in een query worden gezet, het is vragen om problemen met SQL-injection. Gebruik minimaal de functie mysql_real_escape_string().