Parse error: syntax error, unexpected '@' in /home/scbhooli/public_html/comp_systeem/programma.php on line 30

Weet iemand hoe ik dit kan verandereN?
Het is met een KNVB ripper daar moet jeje e-mail adres invullen in een script maar dat krijg ik deze foutmelding.
En wat staat er op regel 30? En de regels daarvoor... Het zou mij niet verbazen wanneer er ergens een ; of een ' ontbreekt. Dat zijn tenslotte de meest gemaakte fouten. Maar zonder enige relevante code blijft het een raadplaatje.
function get_contents()
{
// Log in on knvb.nl
$post = new HttpPostRequest();
$post -> set_ip("www.knvb.nl", 80);
$post -> set_file("mijn");
$post -> add_var("method", "login");
$post -> add_var("email", $this ->[email protected]); // Je email
$post -> add_var("password", $this ->***********); // je wachtwoord
$post -> include_headers();
$post -> use_redirect(false);
if($post -> request())
{
regel 30 is de e-mail regel
$post -> add_var("email", $this ->[email protected]);
Waar zijn de quotes om het emailadres gebleven?

En waar komt $this vandaan?

Dus er moet nog '' om het e-mail adres heen. Dit is een compleet script die heb ik van een site gehaald. kan em anders wel helemaal posten?
$this -> email wil zeggen dat hij 'email' moet halen uit de variabelen van de class. Voor je functies gaat aanroepen uit de class doe je dus het volgende:

<?php
$class->email = '[email protected]';
?>

Uiteraard vervang je $class dan door de classvariabele.

[edit]
Sterker nog, bij het maken van de class kun je je e-mail al opgeven:

<?php

// Parameter 1: je email
// Parameter 2: je wachtwoord
// Parameter 3: Club URL
// Om die te krijgen ga je gewoon naar je team pagina, waar je alle uitslagen en standen ziet,
// en kopieer dan de hele url, wat ACHTER www.knvb.nl/ staat (dus zonder de slash van te voren)
// Parameter 4: Mode, uitslagen of stand
$ripper = new KnvbRipper('parameter 1', 'parameter 2', 'clubs_comp/team_standen?club_id=BBJV31B&team_id=151138&comp_id=Z2-1211**-11-82451*!', 'stand');

?>
[/edit]

Reageren