Telkens als ik mijn pc wil opstarten, start er auto een programma op genaamd Demo application ofzo.
Dit is egt irritant , hoe zorg ik ervoor dat dat nie meer opstart of hoe ik het verwijder?

Dit zegt het programma:

No more executions left!

DEMO version notification:

Proram protected with DEMO version of PC Guard for Win32/.NET V5 can be run for 20 times only.
Please change Application signature and protect your program again in order to get additional 20 runs.

en dan nog zo'n ok dinge...
Kijk eens tussen software

Start -> cofugiratiescherm -> Software

Miss staat hij daar tussen ??
Staat hij niet in het startmenu onder 'opstarten' (zo heette dat mapje toch?)

En anders kan je hem er nog via msconfig (start -> uitvoeren -> 'msconfig' -> [ok] -> laatste tabblad even zoeken naar iets wat overeen komt met 'PC Guard' en dat afvinken -> [toepassen] en sluiten en niet opnieuw opstarten, en hopen dat het goed is)
even laten zoeken op de programmanaam, dan kom je misschien te weten waar het zich bevind en kun je het verwijderen.

Anders is het misschien te vinden in uitvoeren -> msconfig -> opstarten, en kun je daar uitvinken dat het opstart wanneer de computer opstart.
lukt niet:(
hmm raaar hoe krijg ik het weg dat vind ik niet?:(
download ccleaner, instaleer em en bij gereedschap kan je dan bij opstarten alles zien waty wordt opgestart en eventueel verwijderen, een heuse aanrader dus :)

MVG stephan roozing

Reageren