Ik heb inmiddels al een tijdje over de website gesnuffeld, maar ik kom eigenlijk niet datgene tegen waarnaar ik op zoek ben.
Ik ben op zoek naar een script (op zich heb ik deze wel al gevonden, maar niet helemaal naar wens) waarbij ik dus uit enkele dropdown menus keuze kan maken waarbij de eerste altijd de selectie in de tweede bepaalt.
Bijvoorbeeld: Nokia --> in de 2e dropdown kan je dan kiezen uit een 6230 en een 7360. De derde moet de provider weergeven (weer volop keuze dus) en de vierde en laatste moet de gewenste abonnementsvorm weergeven (ook weer afhankelijk van de provider dus)
Nu wil ik aan de hand van deze ingevoerde waardes door de gebruiker een prijs laten berekenen. Op zich zijn de toestellen een vaste waarde en hebben de abonnementen ook een afzonderlijke waarde. Deze twee wil ik dus door een PHP script bij elkaar op laten tellen waarna er een waarde op het scherm verschijnt.
Kan iemand mij verder helpen of heeft hier reeds al een script voor liggen? Je zou er mij erg mee helpen!
462 views