Hallo allemaal,

We moesten voor school een poster voor je eigen politieke partij maken.
Ik koos ervoor om maar eens te gaan photoshoppen :-)
Hier is een voorbeeld: http://www.luckyluke-services.nl/pvdj%20copy.jpg
Maar zoals je kunt zien is het midden erg leeg, hebben jullie nog tips waarmee ik de poster kan opvullen?

Groet Luke

[edit]
Het is niet heel super maar dat hoeft ook niet, het is maar school en een 7 is wel goed genoeg :-), maar tips zijn altijd welkom ;-)
[/edit]
Ik wou wat opmerkingen maken, ze zijn niet negatief bedoelt, maar zijn wel mijn mening: Ik vind het Grijs niet echt zo mooi, en straalt niet veel uit. Als je een poster moet maken met het OPVALLEN! En dat mannetje die staat te wijzen wordt eigenlijk op 100e verschillende manieren gebruikt, die is niet erg origineel.

ps: is het met jou standpunten geen: PvdnA, Partij van de niet Arbeid, want Arbeid is veel school lange dagen ;)
Grijze tja, degeen met wie ik het samen doe vond het wel leuk, en ik ook wel ;)
En dat ventje, klopt, maar heb jij enig idee waarmee ik het dan moet opvullen? :p

En dat is misschien tip voor volgende politieke partij :P
Ik zou het verdelen met je standpunten, zoals huiswerk limiet, maak dan iets wat opvalt, dus iets origineels. een leraar die een leerling huiswerk geeft, en dan de minister president ernaast staat met zijn hand naar voren van: 'Dit mag niet!'. Dus leuke grappige dingen.
Goed idee, bedankt Zim ;)
Grijs is in dit geval niet leuk, het is meestal leuk als je 1 grijstint gebruikt.
Verder zou ik de poster even overnieuw maken, en maak de tekst niet in balonnen, maar gewoon duidelijk om de naam van je party heen.

Voor opvullen zou ik eerst eens een ander lettertype kiezen voor de letters van je party. Dit is nogal onduidelijk.

Verder zou je wat kunnen doen met lijnen die vanuit het midden naar de rijkanten lopen. (lastig uit te leggen, maar je kan het erg makkelijk maken met photoshop ;))

*maak een aantal verticale lijnen die helemaal recht zijn op een laag. Doe daarna dit: Filter --> Vervorm --> Poolcirkel

Reageren