Ik zit inmiddels weer met het volgende probleem :P
namelijk met een fout bij het insewrten van een row in de mysql db.

<?php
$ins_mail = "INSERT INTO mail_archief (from_name, from_email, to, datum, subject, bericht, headers, ip_from) VALUES ('".mysql_real_escape_string($_POST['naam'])."', '".mysql_real_escape_string($_POST['mail'])."', '".mysql_real_escape_string("Azzora <".$to.">")."', '".date("d-m-Y H:i")."', '".mysql_real_escape_string($subject)."', '".mysql_real_escape_string($_POST['bericht'])."', '".mysql_real_escape_string($headers)."', '".mysql_real_escape_string($_SERVER['REMOTE ADDR'])."')";
	  $ins_mail_r = mysql_query($ins_mail) or die (mysql_error());
?>

Ik dacht ik doe het allemaal netjes met mysql_real_escape_string maar nu geeft ie een error die je normaal zonder mysql_real_escape_string zou krijgen :\ namelijk:
Er is iets fout in de gebruikte syntax bij 'to, datum, subject, bericht, headers, ip_from) VALUES ('Thomas M' in regel 1

Hoe kan ik dit oplossen?

Thomas
Bedankt Frank :)
Als je van die omgekeerde komma's gebruikt (kan niet op het woord komen Backtics (frank kon wel op het woord komen (A) )) gebruikt kun je gewoon gereserveerde namen gebruiken. Ik raad het je niet aan, maar het kan wel.

[edit]
Ruzie met frank
[/edit]
wel zachtjes ruzie maken he :p
PHP Newbie schreef op 26.10.2006 22:22
Als je van die omgekeerde komma's gebruikt (kan niet op het woord komen Backtics (frank kon wel op het woord komen (A) )) gebruikt kun je gewoon gereserveerde namen gebruiken. Ik raad het je niet aan, maar het kan wel.

[edit]
Ruzie met frank
[/edit]

Tja, wat zal ik zeggen? Ik hou het maar op het volgende: Tussen 'iets doen' en 'iets verstandigs doen' zit een groot verschil.

Reageren