Hoi

Ik ben bezig met mijn website en wou een aantal downloads zetten waar je voor moet betalen met virtueel geld dus nu mijn probleem:

voorbeeld, ik heb test.zip op mijn server staan die wil ik dan aanbieden en alleen als je met virtueel geld ervoor betaald dan pas mag je het downloaden dus die link moet of niet zichtbaar zijn of ge-encrypt en ook 1 keer maar geldig.. en dan het probleem wat erna komt: stel dat de verbinding met de server word verbroken en de download op 80% blijft hangen dan is dat lullig en moet die link dan nog wel geldig blijven zodat diegene het opnieuw kan downloaden...

alvast bedankt
En nu even een reactie op mijn oplossing

[edit]
Cyberbootje heeft zijn post aangepast, hierdoor komt deze reactie wat raar over, Cyberbootje zelf weet wel waarover het gaat.
[/edit]
PHP Newbie schreef op 31.10.2006 23:03
En nu even een reactie op mijn oplossing

[edit]
Cyberbootje heeft zijn post aangepast, hierdoor komt deze reactie wat raar over, Cyberbootje zelf weet wel waarover het gaat.
[/edit]

jou oplossing.... ja is prima ik denk ook wel dat ik daar uit zal komen.
ik heb expres even mijn hele idee hier gepost voor de duidelijkheid en mijn echte doel is dat de link blijft bestaan totdat hij hem daadwerkelijk gedownload heeft... maar niemand heeft blijkbaar een idee dus zal ik verder zoeken..
je kunt niet controleren of een bestand gedownload is (met php). Dus je moet er maar van uit gaan dat als een link geopend is de download wel zal lukken....

Reageren