Jaja, hier ben ik weer. Ik plaats hier maar weer een review omdat ik er nog niet helemaal zeker van ben. Ik heb altijd na een layout gemaakt te hebben dat ik mijn fouten niet meer zie, dus heb ik een test versie online staan van de nieuwe site.
De oude site is nog gemaakt in mijn begin tijd, en in de begintijd van het timmerbedrijf. Het moet dus allemaal wat professioneler.
De tekst MENU aan de linkerkant van het menu is nauwelijks leesbaar, net als de menu-items wanneer het niet vet gedrukt is. Wordt beter bij de mouse-over functie.
Ook de lichtgrijze tekst is niet erg duidelijk. (ik heb zelf wel goede ogen hoor, maar ik kan me indenken dat je bijna niet kan lezen als je ogen wat minder zijn)
Ok, heb het aangepast. Ik was er zelf ook niet tevreden over en gisteravond zag ik er even geen gat meer in :) De grijze tekst moet ook niet de aandacht trekken en is meer een lokkertje voor google (op de huidige site werkt het perfect :)). Vandaar dat deze grijs is omdat het natuurlijk nog wel enigsinds te lezen moet zijn.
Dank voor de aanvulling
?
Onbekende gebruiker
03-11-2006 13:53
Ziet er goed uit alleen ik zou minder ruimte tussen de letters doen en meer ruimte tussen de regels