Hey mensen,

Ik heb hier een tijd geleden (ik weet niet meer precies wanneer) een script gepost.
De naam was: Simpel Forum.
Maar, die is nu in een keer weg? hoe kan dit?

Groeten,
Niek
ik weet zelfs de link nog wel: link (staat in mijn interne favorieten)
Voor dat soort vragen moet je bij de admins zijn Niels.
Niek.
Maar dit is toch het Admin/Mods forum?
Hij staat hier goed...

Ik weet wel dat ik een script heb verwijderd omdat er links naar de download niet meer werkte.. Alleen dat was volgens mij geen forum... Maar dat staat mijn slecht bij...
Hij werkt daar wel?

ik krijg dit:
foutmelding
PHP script niet gevonden

Het PHP script die je zojuist probeerde op te vragen, bestaat niet (meer). Ga naar het scripts overzicht.
Id's werken altijd dus dat is geen probleem. Aan de hand van die id worden gegevens op gevragen..

[ietsjes offtopic]
Door dit *** systeem worden het verwijderd het zou beter zijn om verwijderde scripts te verbergen ipv verwijderen[/ietsjes offtopic]
En ik vind dan ook stom dat de eigenaar van het geposte script niet even contact opgenomen word of een PM word gestuurt dat zijn script word verwijdert...

Ben hier dan ook zelf zwaar teleurgestelt over dat dit zomaar gebeurt

Als er iets mis is aan het script of download links werken niet meer vraag dan eerst nog even of ie deze wilt veranderen....

GR. mebus
Hmm, is mij ook eens overkomen, maar ik kreeg netjes een melding van een van de admins of ik mijn linkje even kon fixen, zoniet, dan werd het script 'in behandeling genomen'.

Weet je zeker dat je geen PM hebt gekregen?
Nee Jelmer, Ik weet het zeker. Ik heb Niek even een PM gestuurd wat en hoe het gebeurd is....

Reageren