Sindskort heb ik een nieuwe hd van 250gb gekoch :D maaruhh. ik heb de 2 dvddrivers anders genoemd om de nieuwe hd die D:\ te noemen. Dus, ik heb 2 hds en 2 dvddrivrs. Zoals je begrijpt heb ik dus ook de cdromdrivers anders moeten noemen. Alleen nu werkt het branden niet meer, of het nou aan het cdtje lag ¿¿¿¿¿. Het was mogelijk een beveiligd cdtje, maar normaal doet hij het goed. Ligt het dan aan het cdtje die ik wou branden of aan de brander??

- en ja, ik gebruik nero6

[edit]TA[/edit]
verander het eens terug en kijk eens of hij het dan wél doet..
misschien dat hij toevallig gewoon de geest heeft gegeven..
Ik heb pas mijn PC geupgrade en toen waren er ook ineens 2 DVD spelers kapot terwijl ik die niet eens had aangeraakt..
toeval bestaat dus.. :)
@Wout:

1000 posts ;)

@Arjan
Kan je nog wel gewoon cd's/ dvd's lezen met de brander? Kijk ook even in de instellingen van NERO, of deïnstalleer NERO en installeer het daarna opnieuw. Hij geeft misschien niet de goede drives aan/ pakt de nieuwe letters niet.
Als het lezen wel werkt, is het waarschijnlijker dat er een foutje zit bij de software. Nero opnieuw installeren kan helpen, of probeer het eens met de ingebouwde "WINDOWS BRANDSOFTWARE" (klinkt gevaarlijk :P)

Als die niet werkt, dan is er waarschijnlijk wel wat anders mis ;)

Reageren