Ik heb een tabel met de volgende layout.

------------------------------------------
| logo.gif | header.gif | pix.gif |
|menu | (colspan=2) data |

In het data veld heb ik een fieldset (field set zit in een <form>). met daarin een tabel. Ik heb in mijn css opgenomen, fieldset { width: inherit; }, zodat hij keurig de breedte wordt van het scherm net als de bovenliggende cell.

In FF werkt dit maar in IE blijft hij iets van 800 px breed.

Als ik inherit verander door een aantalpixels doet hij het prima maar dan gebuik ik niet altijd de schermbreedte wat ik wel wil. 100% opgeven werkt ook niet.

Ik dacht eerst dat IE zich niets aantrok van de colspan en gewoon een cell gebuikte maar deze cell is ook breder dan 800 pixels en het field set niet.

Wat doet IE waardoor hij alleen pixels accepteerd.

Hoop dat het zo duidelijk genoeg is.

Alvast bedankt
Die is niet helemaal goed vind ik Kalle, maar je kan er wel veel goede dingen uit halen. Ik mis bij zowel de Hobbies als de Sex(e) dat je ook op de "omschrijving" kan klikken om het vinkje aan te zetten.
Heb het opgelost.

IE nam de width van de cell met header.gif over als max en telde daar niet auto de pix.gif cell width bij op. Heb de width weg gehaald en gezegt dat pix.gif 100% moet zijn. Dan doet hij het wel.

Bankt voor het stuk van Peter Paul Koch. Hielp niet maar wel leuk om te lezen.

Gr
Kalle,

Je splitst idd netjes de layout van je data. Alleen heb ik nu per vraag drie keuzes die ze moeten maken van 5 radiobuttons. Heb er niet naar gekeken maar ik denk dat mijn layout dan lastiger wordt.

En mijn label dan een zin word die ik nu afbreek na een bepaald aantal pix.

Reageren