Ik ben al een paar weken op zoek naar een inlogsysteem zoder sql en zonder aanmeld systeem.
de bedoeling is dat iedere gebruiker na het inloggen op een eigen pagina binnen komt.

Heeft iemand die script? of weet iemand dit te vinden??????
Ik heb dat script al bekeken. Maar nog niet getest. Maar volgens mij komt iedere bebruiker binnen op dezelfde pagina.
Roy; rebuild dit dan dat elke gebruiker zijn persoonlijke pagina al heeft? Je hebt de basis nu al :)
Ik weet dat dat de basis is ja. Maar ik heb niet zo heel erg veel verestand van php. Dus ik weet niet of me dat gaat lukken.
probeer het gewoon, anders leer je nooit php.
JA dat is ook wel zo. Maar dat zal voor deze dan wel een hele klus worden. Want ik zag bovenaan dit script al meteen staan welke pagina hij moet openen na het inloggen. (dus voor alle gebruikers) Maar kan je niet ergens bij de variabelen opgeven welke pagina hij moet openen na login van een bepaalde gebruiker?
dag iedereen ! ik wil een website maken met login systeem. maar ik ben 10 jaar en ik versta er niet zoveel van. kan er me iemand helpen ik maak een site kom lid ik maak je asisstent beheerder en dan kan als iemand mij wilt helpen zo een login systeem maken voor me en zo plz. ik wil er echt een ebn. wie wil me helpen? email adres: [email protected] vriendelijke groeten jonathan
roy schreef op 23.09.2004 09:41
JA dat is ook wel zo. Maar dat zal voor deze dan wel een hele klus worden. Want ik zag bovenaan dit script al meteen staan welke pagina hij moet openen na het inloggen. (dus voor alle gebruikers) Maar kan je niet ergens bij de variabelen opgeven welke pagina hij moet openen na login van een bepaalde gebruiker?

$pagina = "pagina.php"; //De pagina die moet worden weergegeven na het inloggen!
.... *knip* ...
echo "<SCRIPT LANGUAGE='javascript' TYPE='text/javascript'>window.location='$pagina'</SCRIPT>";

maak van
<?
echo "<SCRIPT LANGUAGE='javascript' TYPE='text/javascript'>window.location='$pagina'</SCRIPT>";
?>
bvb
<?
echo "<SCRIPT LANGUAGE=\"javascript\" TYPE=\"text/javascript\">window.location=\"" . $_POST['login_naam'] . ".php\"</SCRIPT>";
?>

Zoiets zorgt ervoor dat de gebruiker doorgaat naar
<zijnloginnaam>.php ... Vrij onhandig, maar zoiets vroeg je ;)
ik heb net die script gezien van login system en ik heb het uit geprobeert maar t luk me niet zo goed
ik heb de script zoals het daar staat over genome maar t luk nie kan iemand my help ???

kan me iemand helpen?

Reageren