Op 16 november 2006 vanaf 13.00 uur houdt Eduvision alweer haar derde PHP Conferentie. U wordt tijdens de PHP conferentie op de hoogte gebracht van de nieuwste features op het gebied van PHP. Onder leiding van professionele sprekers wordt uw kennis in korte tijd ge-update. Op deze pagina vindt u de onderwerpen en het inschrijfformulier.
Smarty
Smarty is een template systeem voor PHP. Het zorgt er voor dat u HTML code uit de PHP code kunt laten. Hierdoor kunt u de PHP code gemakkelijker onderhouden. Bij grote projecten is ook het voordeel dat iemand zich met de PHP scripts kan bezig houden, terwijl iemand anders de templates kan ontwerpen. Ing. Wouter Tengeler (The Motion Studio Multimedia Productions), auteur van het PHP Superboek zal Smarty uitgebreid belichten.
Eclipse
Eclipse is een open-source IDE (Integrated Development Environment). Een ontwikkelomgeving is een enorme hulp bij het ontwikkelen van software. Het maakt het leven van de programmeur makkelijker. Voor Eclipse zijn verschillende PHP plugins beschikbaar. Tijdens de conferentie zal drs. Roel de Koning u een overview geven van de mogelijkheden. Hij zal zich voornamelijk richten op de nieuwe Zend plugin voor Eclipse (o.a. ook debugging).
Zend Framework
Het Zend Framework is een open source framework voor het ontwikkelen van webapplicaties en webservices. Het framework wordt geschreven volgens de kracht achter PHP, namelijk het makkelijk in gebruik zijn en de krachtige functionaliteiten die het met zich mee brengt. Het Zend Framework is bij uitstek geschikt voor moderne, robuste en veilige websites. Mike Sijmons (Nibble b.v.) zal u de ins en outs hierover uit de doeken doen.
Advanced Ajax
Al lang voordat het begrip Ajax bekend was, hield Jeroen Olthof (Millipede) zich ermee bezig. Olthof zal u inwijden in de meest recente ontwikkelingen. Millipede is onder andere bekend vanwege hun Ajax content management systeem.
De PHP conferentie wordt gehouden in een hele bijzondere omgeving: het Apeldoorns museum: future meets history
123 views
Het volgende kwam onder mijn ogen, en het leek mij op zich wel interessant. Ik wil het jullie daarom niet onthouden :)