Ik wil als ik bijvoorbeeld nieuws wil adden dat ik dan de keuzen heb om te posten en om te kijken hoe het er dan uitziet, dus een preview.
Hoe moet ik dit aanpakken. Hoef niet volledige script ofzo wil alleen weten hoe ik het moet aanpakken met wat hulp aub.
maak 2 buttons bij de een zeg je post gegegevens naar previeuw en dan krijg je jou gegevens te zien maar word er nog niets bijgezet en daaronder krijg je dan een button zodat je dan jou gegevens kan toevoegen.
maak 2 buttons bij de een zeg je post gegegevens naar previeuw en dan krijg je jou gegevens te zien maar word er nog niets bijgezet en daaronder krijg je dan een button zodat je dan jou gegevens kan toevoegen.
Maak 2 buttons. Bij de één zeg je post gegevens naar preview. Dan krijg je jou gegevens te zien er wordt er geen actie uitgevoerd. Daaronder doe je een button zodat je je gegevens alsnog kan posten.
Aanvulling:
Daarnaast meot je bij je preview ook een optie hebben om het te wijzigen. En van de originele twee knoppen moet de andere natuurlijk een actie krijgen om het nieuws wel gelijk te posten...
Je hoeft niet perse een button bij te maken om het aan te passen als het word gepost blijft de tekst in je textvak staan en dus kan je het daar nog steeds aanpassen. Met andere woorden de tekstwaarden terug opvragen. Vandaar enkel previeuw en post.