Ik heb in de aanbieding een pre order code voor BF2142. Met deze code kun je een speciale skin voor een wapen krijgen die niemand heeft(Scar11 skin). De reden dat ik deze code weggeef is dat ik hem al heb geunlocked met een andere code: toen ik het spel nl kocht zat de code er niet bij. Ik heb free recordshop gemaild waardoor ik geen reactie kreeg. Toen ik naar de winkel terug ging heb ik een blaadje met de code gehad. Nu heb ik eindelijk reply van Free recorshop gekregen met een code erbij. Deze code is nog NIET gebruikt dus kan nog worden unlocked. Het enige wat het je gaat kosten is een bedankje :)

Het orgineel:

De geupgrade versie:

URL:
Link

De 1e die mij een mailtje stuurt mag de code ontvangen.

Jurgen [at] idea-creation.nl

Wat ik wel eis is dat je het spel orgineel hebt. Het is nl. erg lame als je het spel niet hebt en toch de code unlockt.
dankje voor deze code
Ik ben dus te laat :S
Donhertig is de gelukkige winnaar veel plezier ermee :)
De 1e die mij een mailtje stuurt mag de code ontvangen.

Krijg ik een emailtje terug, dat ik een berichtje hier op het forum moet plaatsen
toen ik jou terugmailde had Donhertog net gepost dus die was eerder (zoieso qua mailtje maar ook met posten)
Het kwam dus op enkelen seconden aan.
Jurgen schreef op 09.11.2006 16:09
toen ik jou terugmailde had Donhertog net gepost dus die was eerder (zoieso qua mailtje maar ook met posten)
Het kwam dus op enkelen seconden aan.

snelheid is alles
Een mailtje is wat anders dan een post op een forum, maar ik kan er mee leven. Succes er mee Donhertog
Oke niets meer te verkrijgen...

Reageren