Hallo mensen, ik ben eigenlijks opzoek naar iemand die een script voor mij kan maken...
Het moet eigenlijks nie al te duur zijn.. maar mag wel wat kosten.
Wat zou het script ongeveer moeten bevatten
* Inlog / register systeem
* Pagina aanmaak systeem (online)
* Gastenboek
* Menu Beheer systeem
* Fotoalbum (eventueel)
* Site Nieuws systeem
* Admin Gebied
Hoeft totaal geen mooi design omheen te zitten dit kan ik zelf wel maken, zolang het maar makelijk in een design temaken is dmv bijvoorbeeld php includes ofzo...
Als iemand zoiets beetje simpel kan maken zou hij zij dat dan willen melden...
Dat "script" is de complete php voor een site.. dat is geen script te noemen. Kwa prijs zal het toch wel boven de 500+ euro komen als iemand het maakt (zelfs wel meer..)
En het lijkt me dat dit een gerushedte site is.. want je vraag in princiepe naar een hele site behalve het design.
Aanvulling op WJ
De scripts zijn allemaal zo te verkrijgen, maar je zal het moeten laten combineren met elkaar. Dus je zal wat php en sql kennis moeten hebben om alles vloeiend met elkaar te laten verbindne.
hmmm okej bedankt voor de vele reacties ik zal er is op een zondagje naar kijken ik heb al wel een heel klein beetje basis van PHP dmv een standaard php boekje..
Ik zou vooral zoeken naar scripts die een beetje matchen kwa niveau, dus geen scripts voor expert gaan gebruiken want daar zul je niet veel van begrijpen (lees: niet makkelijk kunnen samenvoegen)
En als er iets niet lukt, kan je natuurlijk altijd een topique aanmaken op phpulp! suc6 ;)